Na stronie jest:1 - 13 z 13 wyników

Gadżety reklamowe to jeden z najtrudniejszych sposobów na to, aby przyciągnąć do siebie uwagę klientów. Z jednej strony można zyskać naprawdę dużą popularność, gdy wypuści się na rynek dobry jakościowo i interesujący gadżet, lecz z drugiej strony łatwo o potknięcie i mocną stratę wizerunkową. Nic więc dziwnego, że każda firma dokładnie ogląda gadżety, w które chce zainwestować.

Czy głośnik bluetooth to dobry gadżet reklamowy?

Ostatnimi czasy jednym z najpopularniejszych sposobów rozreklamowania się, szczególnie wśród młodszych osób, są przenośne głośniki reklamowe. Są to niewielkie urządzenia, często niewiele większe niż smartfon, które posiadają w sobie wbudowany głośnik, odbiornik radiowy, a przede wszystkim moduł bluetooth, który umożliwia podłączenie ich do telefonu i odtwarzanie z niego muzyki.
Warto się jednak zastanowić nad tym, czy takie głośniki bluetooth to dobry pomysł na gadżet reklamowy? Jak się okazuje, jak najbardziej tak, ponieważ spełniają jego wszystkie najważniejsze cechy. Po pierwsze jest to rzecz przenośna, więc można ją zabrać ze sobą dosłownie wszędzie. Po drugie, jest bardzo użyteczna, ponieważ można słuchać muzyki na rowerze, na pikniku, czy też na spotkaniu ze znajomymi w plenerze. A co najważniejsze, głośnik bluetooth robi po prostu duże wrażenie i przykuwa uwagę, a to dla gadżetu reklamowego jest po prostu bezcenne.

Zadbajmy o stronę techniczną

Żeby jednak głośnik tego typu był dobrym gadżetem reklamowym, musi dodatkowo cechować się odpowiednimi parametrami od strony technicznej. W końcu wybranie przez firmę kiepsko działającego lub też psującego się urządzenia nie będzie dobrze świadczyło o przedsiębiorstwie i zamiast promować firmę, można odnieść odwrotny skutek.

Czym zatem powinien charakteryzować się taki głośnik o strony technicznej? Jeśli chodzi o jakość dźwięku, to wszystkie modele są na mniej więcej na tym samym poziomie, ponieważ zwyczajnie nie wiele da się z nim zrobić w tak małej obudowie i formacie. Tym aspektem, na który warto jednak zwrócić uwagę, jest obudowa. Po pierwsze musi być naprawdę mocna i odporna na uszkodzenia. Nie może dojść do sytuacji, gdy padający deszcz zniszczy urządzenie, lub też upadek spowoduje pęknięcie obudowy.
Drugą sprawą, o której trzeba pamiętać, jest zasilanie. Powinno ono być realizowane przy pomocy akumulatora, ponieważ zapewnia on znacznie dłuższy czas działania, niż tańsze i mniej wydajne baterie.

Zadbajmy o stronę wizualną

Nie można oczywiście zapominać o tym, że większość ludzi to wzrokowcy i patrzą przede wszystkim, jak dane rzeczy wyglądają i jak się prezentują. Również w tym wypadku trzeba zadbać o to, aby po pierwsze cały głośnik odpowiednio dobrze się prezentował, a po drugie, aby logo naszej firmy zostało dobrze wyeksponowane.

Jeśli chodzi o wygląd głośnika, to poleca się modele nawiązujące stylem do retro, dzięki czemu otrzymuje się produkt bardzo stylowy i elegancki. Oczywiście można zastosować także nieco bardziej ekstrawaganckie rozwiązania, takie jak np. obudowa w kształcie mikrofonu czy też małej cegiełki.

Jeśli chodzi o naniesienie loga, to bezkonkurencyjne są głośniki z nadrukiem. Jest to metoda wydajna, mocna i stabilna, więc nie ma ryzyka, że nadruk z czasem zejdzie.